اخبار

در پنجمین روز از ‍ پنجمین دوره ی جایزه‌ی فیروزه بررسی می‌شود:

در پنجمین روز  از ‍ پنجمین دوره ی جایزه‌ی فیروزه بررسی می‌شود:
شناخت جایگاه صنایع دستی و بازار کالاهای فرهنگی در دونشست«نقش و کارکرد صنایع دستی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی» و « بازار و بازاریابی کالاهای فرهنگی» طی دو نشست در روز شنبه ۲۸ دی بررسی می‌شود.

«نقش و کارکرد صنایع دستی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی» و « بازار و بازاریابی کالاهای فرهنگی» طی دو نشست در روز شنبه ۲۸ دی بررسی می‌شود.

به گزارش دبیرخانه‌ی جایزه‌ی فیروزه، فرهنگستان هنر در ‍پنجمین روز از برگزاری نمایشگاه کالاهای فرهنگی ( فیروزه) میزبان کارشناسان حوزه‌های  فرهنگی است تا درباره‌ی موضوعاتی همچون «جایگاه صنایع دستی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی»،«بررسی تحول موثر در توسعه و رونق صنایع دستی»  و« برندسازی در بخش فرهنگ»،«تحقیقات بازاریابی در حوزه فرهنگ و کالاهای فرهنگی» و «بیان تجربیات موفق در حوزه نوشت افزار» به بحث و تبادل نظر بپردازند.

براین اساس در نشست اول علی پور صفر، پژوهشگر درباره‌ی موضوع «نقش و کارکرد صنایع دستی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی» به تفصیل سخن خواهد گفت. این نشست از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

همچنین محمد مهدی ایزدخواه، مدیرعامل گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ، محمد اسدی، استاد دانشگاه و محمدمهدی یوسف وندی،مدیرعامل نوشت افزار آفتاب سخنرانان نشست « بازار و بازاریابی کالاهای فرهنگی» هستند. گفتنی است این برنامه در ساعت ۱۶ همین روز آغاز به کار خواهد کرد.

لازم به ذکر است  نمایشگاه پنجمین دوره‌ی جایزه فیروزه از روز سه‌شنبه ۲۴ دی تا یکشنبه ۲۹ دی در گالری‌های فرهنگستان هنر دایر است.


۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید